Pagina's

maandag 21 januari 2013

En het is weer maandag........Candytime!!!!

Hallo allemaal,

Allereerst willen we jullie allemaal hartelijk danken voor al jullie leuke en lieve reacties op onze creaties en workshops. We zijn er heel blij mee en zijn dankbaar dat er zo veel mensen ons blog nu weten te vinden.

Vandaag mogen we weer 2 mensen blij maken van JoyCrafts met 1 stencil van Noor! Design. Het is weer een hele leuke Candy

Het gaat om onderstaande stencils



Wat moeten jullie doen om 1 van deze stencils te winnen:

~ wordt volger van dit blog ~
~ als je volger bent vul dan je naam in bij Mr. Linky hieronder ~
~ Plaats de Candy op je eigen blog ~

We wensen jullie allemaal weer heel veel succes toe.

Deze candy loopt tot maandag 22 januari 2013 - 12.00 uur.

Hartelijke groeten van de meiden van het team van JoyCrafts


98 opmerkingen:

  1. een hele goedemiddag
    wat een mooie cnady weer
    graag wil ik een gokje wagen
    liefs jacqueline
    http://blog.seniorennet.nl/jacqueline/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super candy, iedereen veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allebei schitterend dus ik doe heeel graag mee!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, ik doe weer heel graag mee hoor,
    leuk dat dit zo vaak gedaan wordt.
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. SUPERFANTASTISCHGEWELDIG wat een mooie stencils geven jullie weg Dank jullie wel.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat kunnen we veel moois winnen met jullie toppie te leuk!! x Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super ik wil graag een gokje wagen, ha ha.
    Liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vielen Dank für dieses Candy; ich versuche noch einmal mein Glück...

    LG Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige candy hebben jullie weer!! Hier wil ik dolgraag een kansje voor wagen!! Dank jullie wel!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wat een super candy

    deze twee mallen staan ook op mijn lijsje vind ze zo erg gaaf

    bedankt voor de kans

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze is pas echt super, ik ga het
    weer proberen :)
    Grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waauww...... heel gaaf, doe weer mee! En duimen maar.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jaaaa gaaf ben voor deze aan het sparen dus wie weet..!! Ik doe graag mee.

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauwwww die zijn gaaf
    Waag een kansje Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dank je wel voor deze kans. Het zijn zulke mode mallen. Prachtig gewoon en ik heb er al veel mooie kaarten mee gezien. Ze staan op mijn verlanglijstje.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig zeg!
    Doe gewoon weer mee!
    Wat word je hier hebberig van ;-p

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, deze candy is wel heeeeeeeeeeeeeeeel spannend! Ik waag een kansje ;-)
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super candy!!
    Ik doe weer mee!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige candy, ik doe weer mee..

    groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. p.s. ben ik weer de datum moet zijn ma.21/1

    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. super leuk candy!
    heb hem gedeeld!!en doe weer mee....

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Weer een superleuke candy. Ik doe graag mee.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wawie zeg dit zijn mooie stansen, hier wil ik wel een kansje voor wagen, super dat jullie dit iedere keer doen, ons de kans geven dit moois te winnen.
    ga hem in de sidebar zetten !!!

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik doe graag weer mee met deze mooie candy! Denk alleen wel dat jullie maandag de 21e bedoelen???

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hoi meis
    wauw wat een super mooie prijs is dit
    dank je wel voor een kans om te winnen
    ik ga hat nu even plaatsen op mijn blog
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geweldige candy bij jullie en ik doe weer heel
    graag hier aan mee en plaats de candy op mijn blog!! Leuke actie stunt !!

    Groetjess Epie

    BeantwoordenVerwijderen

  27. Hallo ein wundervolles Candy, super tolle Schablonen.
    L.G.KarinNettchen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een gave candy zeg. Doe graag een keer mee.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Das sind ja tolle Schablonen. Da muss man ja einfach sein Glück versuchen. Vielen Dank für die Chance.
    Liebe Grüße
    Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat zijn dit schitterende mallen
    en wat een gave candy
    natuurlijk doe ik weer mee
    bedankt voor deze kans

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Supermooie stans! Ik doe graag mee.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dit zijn schitterende mallen voor deze Candy
    Ik doe graag weer mee.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige mal, doe graag weer mee.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een super leuke candy, en schitterende mallen
    Doe graag mee
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een geweldige candy. Hoop een kansje te hebben (kans is niet zo heel groot) om ook mijn tante blij te kunnen maken. De stansmallen gaan namelijk naar haar toe, omdat ik geen stansmachine heb en zij wel. Kunnen we samen lekker stansen :D

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gave mallen doe graag mee met de candy.
    Groetjes
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Zo leuk dat jullie telkens ons verblijden met een nieuwe candy! Het zijn prachtige stansen.
    Ik doe weer graag mee.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wow, deze staan boven aan mijn (natuurlijk veel te lange) verlanglijstje
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oh, so schöne Stanzen.
    Ihr stellt hier immer so schöne Werke mit den tollen Stanzschablonen ein und gebt damit ganz tolle Inspirationen. Vielen Dank für dieses schöne Candy.
    Liebe Grüße, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  40. wat een super candy,heb hem gauw geplaatst niet geschoten is altijd mis.
    groetjes marian

    BeantwoordenVerwijderen
  41. gooooh deze staan zooooo hard op m'n verlanglijstje -xx-

    BeantwoordenVerwijderen
  42. staan beide op me verlanglijstje dus zeer welkom ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wow, was für wunderschöne Stanzschablonen. Vielen lieben Dank für die vielen tollen Candy's. Ich freue mich immer wenn ich dabei sein kann. Liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wauwww !! Super gave Candy alweer!! Wil natuurlijk graag een gokje wagen.. Want ze staan beide op mijn lijstje !!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Heb al zo vaak zo'n mooie creaties gezien waar deze mallen in verwerkt zitten. Dus ik waag graag mijn kansje weer..

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een mooie candy! Ik wil graag een gokje wagen!

    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Een supercandy.
    Daar zullen twee van ons deelnemers zeker blij mee zijn.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik vind dit zulke prachtige stansen, vooral die met de hoeken . . . maar ik vind ze ook best duur. Ik vind het fantastisch dat we een kansje hebben om er ééntje te winnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. GAAF zeg, ik doe mee!!! Wens iedereen succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een prachtige candy ,ik doe mee hoor
    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ineke I hate Monday maar een candy op Maandag daar ben ik voor te vinden hoor hahahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik vindt dit prachtige mallen dus waag ik graag een kansje om er één te winnen,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een mooie candy weer dit keer. Ook ik waag graag weer een gokje.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een schitterende Candy heb je weer staan. Ik waag een gokje hihi
    Liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Leuke Candy zet hem meteen op mijn blog groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Een leuke candy en ik doe graag mee. groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat een supermooie mallen. Hier ga ik voor!!
    Groetjes, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  58. trés beaux candy.J'aimerai tant en avoir un.
    Félicitations

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Prachtige candy!! Deze stansen staan op mijn verlanglijstje, vooral de onderste.
    Groetjes en bedankt voor de kans om te winnen.

    Nettie

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Super leuke candy ! Ben benieuwd wie er wint
    gr renate en wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  61. sorry ik sta 2x in de lijst, kreeg een foutmelding, maar ging dus wel goed. Kunnen jullie er 1 verwijderen?
    liefs Fenneke (nr 150 graag verwijderen)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik doe weer mee! Fantastische mallen weer!
    Groetjes, Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Super mooie mallen, ik doe graag weer mee.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wat een geweldige stanses , daar wil ik wel een gokje voor wagen.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  65. oooooh wat zijn het weer prachtige stansen, wil graag weer meedoen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Tja, deze mallen zijn super en het duurt nog even voor ik jarig ben, dus waag ik graag een gokje om er een te winnen..

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Thanks a lot for all many chance to win^_^
    You have fabulous products,I love all them^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat een mooie mallen zijn dit.
    Ik wil juist weer gaan proberen om redelijk pijnvrij kaarten te gaan maken.
    Dus dan komt zo'n mooie mal goed van pas (als ik er 1 win natuurlijk ;D )
    groetjes van Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Supergave candy!! Prachtige mallen! Ik doe graag mee!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Prachtige candy.Wil hier heel graag een poging voor wagen. Bedankt voor deze kans.
    Liefs johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Het zijn zulke prachtige mallen en wil dan ook graag een kansje wagen om er 1 te kunnen winnen! Het is zo fantastich dat jullie iedere week zulke gave candy's hebben!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Weer 2 mooie mallen te winnen. Superleuk.
    (vooral de 2e)
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Woww weer twee mooie mallen ik wil graag een kansje wagen
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Hele mooie mallen. Ik wil ook graag een gokje wagen :)
    groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ik zie dat ik er twee keer op sta (Lekker hebberig)Mag er eentje weg.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Het zijn weer prachtige mallen, en ik vind het steeds erg leuk om mee te doen.
    Groet, Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  77. wat een mooie mallen.
    ze staan hoog op het verlanglijste met wensen.

    doe graag mee met deze candy

    BeantwoordenVerwijderen
  78. wat een mooie mallen.
    ze staan hoog op het verlanglijste met wensen.

    doe graag mee met deze candy

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Hoi,

    Wat een leuke candy. Zo leuk, dat ik mijn kans waag.

    grjts
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Ik doe mee, maar niet voor mezelf, maar voor mijn moeder. Zelf heeft ze geen blog. Gr. anja

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Hoi Hoi ben via via op dit blog gekomen en heb even rond geneusd mooie creaties wat jullie laten zien!!ben gelijk volger geworden en niet alleen voor de candy maar voor de creaties !groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. great candy. i've posted on my blog sidebar and i'm a follower. thanks for the chance :)

    divinity :)

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Thank you for a chance to win such great candy.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Wat een prachtig mooie stansen zijn dit geweldig. Ik probeer een kansje te wagen om er een te winnen. Dank je hiervoor. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

  86. Weeral een mooie candy !!!!

    Bedankt jenny xx

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Goedemiddag dames ik zag net dat ik twee keer in de lijst sta voor de Candy op nr 12 en 14 dit is nooit mijn bedoeling geweest en weet ook niet hoe dit heeft kunnen gebeuren.
    SORRY verwijder dus aub nr 14 vriendelijke groet van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Hi, thanks for the chance at this great candy. I am following and will post your candy to my sidebar but Mr Linky won't let me in. I'll try again later My url is http://craftynomad.blogspot.no/

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Success. Linked up now. Off to post the candy to sidebar

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Schitterende mooie mallen.
    Daar wil ik ook wel een gokje op wagen.
    Bij voorbaat dank.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  91. I have only just found your blog and I am so excited at seeing all the wonderful creations - such great inspiration - and I look forward to seeing more.
    Thank you for the chance to win this fabulous candy. I've just become a follower and placed a link in my sidebar xx

    BeantwoordenVerwijderen