Pagina's

dinsdag 14 april 2015

In the Picture: At the Sea...

Dag allemaal,

Vandaag staat in the Picture het thema At the sea met daarbij de leuke Lin & lene stencils zeefiguren 1201/0018 en de leuke Fishing Fun stencils 6002/0152 t/m 0155 en 6002/0334 en 0335. Onze dames hebben ze gecombineerd met het leuke papier blok At the Sea 6011/0312 en Clear stamps 6410/0345. 

Het zeethema blijft een leuk thema om te verwerken op de kaarten en ook voor mannen kaarten zijn deze kaarten leuk te gebruiken. Laat je inspireren door de kaarten van onze dames...

Henriëtte


Sylvia


Dorien


Nans


Astrid


Heleen



Marijke


Welmoed


Anke


Nicole


Antoinette


Bianca


Veerle


Onder degene die een reactie onder dit bericht achterlaten verloten wij het leuke Lin & lene stencil zeeitems 1201/0018. Maandag 20 april maken we de winnaar bekend.


Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer,  de meiden van Joy!

60 opmerkingen:

  1. Wat een fantastische voorbeelden hebben de dames gemaakt!! Van vriendschap, home en neusje van de zalm allemaal geweldig!! The Sea is echt een "Item "nu !! Gaaf dat jullie deze zeeitems gaan verloten.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn allemaal prachtig. Door jullie krijg je weer inspiratie. Gr. Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw.....wat ontzettend MOOI allemaal....schitterende kaartjes hebben jullie gemaakt!
    Het papier is ook zooooooo mooi....ik heb er laatst bij gestaan....maar nog niet gekocht.
    Het zijn prachtige kleurtjes en ook de Lin & Lene stencil zeeitems zijn schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Chapeau dames, de ooohhh's en aaahhh's vlogen hier door de kamer...:-)!!!
    Het zeepaardje is so cute...
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woww wat hebben jullie er je best op gedaan en PRACHTIGE voorbeeldkaarten laten zien, super hoor!!
    Een mooie set van Lynn en Lene, vooral het zeepaardje en de dolfijn vind ik erruggg mooi!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Woww wat hebben jullie er je best op gedaan en PRACHTIGE voorbeeldkaarten laten zien, super hoor!!
    Een mooie set van Lynn en Lene, vooral het zeepaardje en de dolfijn vind ik erruggg mooi!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een pracht kaarten...ik voel me al aan de zee zitten met een heerlijk warm briesje...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige voorbeeldkaartjes hebben jullie gemaakt.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt.
    Allemaal heel divers en zo verschillend

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie kaarten zijn er mee gemaakt hoor, doe graag mee wie weet kan ik nu eens een mal ban kijn berlanglikstje afschrappen hihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie en prachtige kaarten weer DT
    super gave stansjes weer.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke kaarten hebben jullie gemaakt, zoveel variatie's met deze mooie mal van Lynn en Lene...
    Als je hier nog geen inspiratie van krijgt dan weet ik het niet meer!!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wouw een super prijs daar kun je super leuke kaarten mee maken en een super aanvulling op de sea mallen van vorig jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die zijn ontzettend leuk. En dan al die leuke kaarten, het is toch smullen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooie kaarten.
    Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat zijn leuke mallen daar hun je prachtige kaarten mee maken

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dolfijn al die geweldige zee items! Wat een prachtige kaarten hebben jullie gemaakt. Ik krijg helemaal zin om aan de slag te gaan met deze mooie mallen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat super om dit te mogen winnen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oooo wàt een mooie kaarten hebben jullie gemaakt! En dan die mallen, ik vind die van de dolfijn zò mooi! Leuke actie "meiden van Joy"

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Kijk eens aan: DAT zou een mooie aanvulling op het zee thema zijn! Met al die mooie kaarten krijg je meteen zin om daaraan te beginnen! Ik ga gewoon duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw! Wat een leuke kaarten zeg! Zijn allemaal te gek, weet niet welke de mooiste is!
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi zeg! Prachtige kaarten.
    Enne... ik droom in blauw, het blauw van de zee, van de lucht....

    xx
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een geweldige kaarten hebben jullie gemaakt !! Echt schitterend. Krijg nu zelf ook wat meer ideeen. En ben ook zó blij dat ik dat paierblok heb gekocht....En wat een super aktie weer van jullie....dus natuurlijk doe ik weer mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een geweldige kaarten hebben jullie gemaakt !! Echt schitterend. Krijg nu zelf ook wat meer ideeen. En ben ook zó blij dat ik dat paierblok heb gekocht....En wat een super aktie weer van jullie....dus natuurlijk doe ik weer mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super leuke kaarten. Ik krijg helemaal zin aan de zomer. Zon, Zee en Strand!!!

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. schitterend daar kan ik van genieten wat een mooie kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. How many great inspirational projects!! Theu are fabulous!! Love them all! Wonderful colours and the design so different and so beautiful!
    Great use of these dies, I wish to be so lucky and win one of them!!
    Thanks for the chance, I cross my fingers

    BeantwoordenVerwijderen
  28. The DT creations are wonderful! Love the beach theme and the dies!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schitterende voorbeelden met dit thema. Ik ben gek op al die maritieme kaarten en nu het weer zomer is ga ik ze zeker weer maken. Geweldig leuk om voorbeelden te zien met jullie nieuwe materialen. Ik doe graag mee aan jullie candy want van dit thema heb je nooit genoeg. Je kunt er zo heerlijk mee combineren.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Geweldige kaarten. En echt een leuke stansen. Die wil ik graag winnen.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super mooie kaarten! Ik krijg al zin in de zomer! (En aan de malletjes ) Groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat schitterende kaarten, zoiets zou ik ook wel willen maken met die leuke malletjes!
    groetjes Sietske

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat blijft een maritieme sfeer toch mooi op kaarten. Prachtige en heel diverse inspirerende voorbeelden hebbn jullie gemaakt,
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een prachtige kaarten als voorbeeld zijn er gemaakt met die schitterende mallen!! Dank jullie wel, dames voor de inspiratie!! Mocht ik winnen dan hoop ik er ook zo'n mooie kaarten mee te maken....

    Hroetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wat een fantastische mooie kaarten hebben jullie met deze prachtige mallen gemaakt! petje af hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. super mooie kaarten en een bron van inspiratie om mooie mannenkaarten te maken want dat geeft toch altijd wel weer wat meer denk vermogen,maar wie zou nu niet zo iets mooie`s willen winnen toch wij allemaal als kaartenmaaksters

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Meiden van Joy, wat een oracht creaties, proficiat emt zoveel talent. P.s. Ik loot neit mee, groet Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wauw wauw wauw... ik doe graag mee. mijn dochter is dol op dolfijntjes dus zou leuk zijn als ze straks jarig is . Bedankt voor deze kans . groetjes debo

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat heerlijk als je toch nog steeds zoveel fantasie hebt. Iedere keer weer andere kaarten.
    Het is ook fijn dat wij daar van mee kunnen genieten en daar weer inspiratie van op doen.
    Super bedankt!
    Groetjes wilhelmina

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi

    Wauw wat mooie kaartene. De serie is dan ook prachtig en staat op mijn verlanglijstje

    Alvast proficiat aan de winnares van deze gave candy

    Grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat schattig en lief , die zou ik wel willen winnen om te gebruiken bij mijn boot mal ...

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Gave kaarten en wat zijn de mallen weer leuk gebruikt. Ik krijg meteen zin om de visser weer eens uit het stof te halen en er wat mee te gaan doen. Die dolfijn vind ik helemaal geweldig en heb hem vaak in mijn handen gehad en dan twijfel je weer en zie je iets anders en besluit je toch weer om voor de nieuwe mal te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Supermooie voorbeelden hebben jullie gemaakt!
    Ik krijg nu al zin om eraan te beginnen........maar eerst de Lin & lene stencil winnen!
    Ik doe mee.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Prachtige voorbeeldkaarten van modern tot vintage :) Zee blijft altijd een actueel thema en daarom... zou ik ook wel met deze mooie malletjes iets willen maken! Zand strand zon en de zee, het ideale zomergevoel, helemaal met het weer van vandaag: zonnig! Als het weer even iets minder warm weer wordt, gaat de zon weer in huis schijnen met maken van zulke mooie kaarten :)

    Knutselgroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een superleuk stencil! Idd voor meerdere doeleinden te gebruiken, waaronder mannen. Want wat vind ik het altijd moeilijk om voor hen een kaart te maken. Super voorbeelden hebben jullie gemaakt. Ik doe graag mee met de verloting.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat zijn dit allemaal prachtige voorbeelden dames!!! Met al deze zee layouts kom je helemaal in de vakantiestemming. Let the summer begin!!! Het lijk mij leuk om met deze mooie lijn een strandbezoekje te verwerken in een mini album.
    Dames bedankt voor de inspiratie!
    Ik waag graag een gokje en doe graag mee met de verloting.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Prachtig wat een mooie kaarten allemaal.
    Zo krijg je echt zin in de zomer.
    De candy is ook super mooi, ik doe dus graag mee.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een mooie mallen daar kan je heel veel mooie kaarten mee maken
    dus ik doe graag mee met de verloting hier voor

    fijne dag verder groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Zon, zee en strand is zo'n mooi sfeertje om kaarten mee te maken en nu helemaal super mooi met de prachtige nieuwe mallen! Laat de zomer nu maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een mooie maritieme kaarten hebben jullie met de nieuwe zeemalletjes gemaakt. Leuk om te zien hoe de dames ze op verschillende manieren op hun kaarten hebben verwerkt. Er zijn heel veel mogelijkheden om schitterende zon,zee en strandcreaties te maken dat laat jullie DT ons wel zien. Ik maak graag een kansje op de mooie malletjes.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Prachtig wat een mooie kaarten allemaal.
    Zo krijg je echt zin in de zomer.
    Ik doe graag mee.

    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Van al die mooie kaarten krijg ik een heleboel inspiratie van. Ik zou de mallen heel graag willen winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik zeg #interesse :-) waarom ook niet ze xijn SUPERGAAF

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik doe graag mee als ik zie hoeveel voorbeelden van kaarten hier op jullie blog staan, dat je hier mee kunt maken!

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Door jullie prachtige voorbeelden krijg ik allerlei leuk ideetjes!!!!
    Dus ik doe ook graag mee!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  58. super leuke mal leuk om te gebruiken mocht ik niet de gelukkige zijn zal ik hem zekerkopen hij is erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Geweldig leuke mal ik ding graag mee
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx
    ps de kaart ziet er heel mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Fantastisch. Zou hem graag willen hebben

    BeantwoordenVerwijderen