Pagina's

vrijdag 24 maart 2017

Uitvliegen...

Voor de maand april zijn er weer prachtige, nieuwe artikelen binnengekomen.
Als eerste zijn er verschillende soorten basis snij stencils uitgebracht.
Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de Elegant.
Ook is er een hele mooie vlinderrand en een set van 2 mooie grote vlinders bij gekomen, waar ik er 1 van heb gebruikt.



Deze keer heb ik een kaart gemaakt voor iemand die "uitvliegt", vandaar de vlinders.
Joy Crafts heeft veel verschillende soorten vlinders in stempels en in stencils.


Ik heb de stencils geembossed met rood embossing poeder zodat ze mooi glanzen.
Om dit effect te krijgen heb ik het papier in het stencil laten zitten en zo de embossing poeder erop gestrooid.
Het is wel veel werk om je stencils weer schoon te maken, maar het is het waard!

Wat ik dit keer leuk vond om te doen was het maken van de bloementakken.
Ik heb allemaal kleine bloemetjes gemaakt  en deze dan op een takje geplakt of op het stencil wat erbij zit.
Dit idee kwam ik tegen bij Antoinette Voorn die ook bij Joy Crafts in het DT Team zit.
Als je wilt weten hoe ze worden gemaakt dan kijk even op haar blog.


Jullie wisten natuurlijk allemaal al, dat ik helemaal weg ben van de lieveheersbeestje en tot mijn grote vreugde heeft Joy Crafts nu ook prachtig design papier uitgebracht met een lieveheersbeestjes motief.
Ladybug noemen ze dit design papier.

Ik denk dat ik wel weer genoeg heb geschreven.
Snel weer aan de slag met de rest van de nieuwe materialen die ik heb ontvangen.
Deze zullen jullie in de volgende kaart weer terug zien.
Nog even wachten dus.

Materialen die ik gebruikt heb:

6002/0264 Bille’s Flourishes
6002/0267 Fantasy Flowers
6002/0431 Folded Flowers
6002/0692 Vlinder sierlijk
6002/0696 Vlinderrand
6002/6109 Elegant
6004/0008 Ladybug & Four-leaf Clover
6004/0010 Butterfly
6011/0521 Ladybug
6020/0007 Decorative Pearls
6350/0103 Metal Charms
6410/0082 Clear stamps School
8099/0261 Cardstock Linnen structuur wit
8099/0269 Cardstock linnen structuur groen

2 opmerkingen: