Pagina's

zondag 23 april 2017

Zomaar...

Hallo allemaal,

Wat leuk dat jullie weer even een kijkje komen nemen hier.
Hebben jullie de nieuwe collectie van Joy!crafts al goed bekeken? Wat een gave collectie is het weer he? Ik ben vandaag aan de slag gegaan met de super mooie ster, en die hoef je natuurlijk niet alleen met kerst te gebruiken. Ik heb gewoon zomaar een kaartje voor iemand gemaakt en daar past ie ook erg leuk op.


Ik ben uit gegaan van een witte kaart waar ik een design papiertje van de seashore collectie op geplakt heb. Ik heb de randen er van geruld met een schaar, zo krijg je een wat grillige look.
Op het 2e design papiertje heb ik met de leuke doodle stempels een randje gestempeld. Om alles een beetje bij elkaar passend te maken heb ik dat gedaan met blauwe inkt.
Dan nog een strookje van het ribbelkarton er op, wat ik even ge-inkt heb. En toen was het tijd voor de ster waar ik een mooie zelf gemaakte bloem op gemaakt heb...zo zie je dat de ster een heel andere look krijgt dan kerst! De bloem heb ik dit keer niet met cardstoak gemaakt maar met hetzelfde design papier als op de kaart. Dat lukt niet altijd maar dit papier is mooi stevig en dan wil dat dus wel!
Hier en daar nog een swirl en een leuke tekst op je kaart en zo heb je in niet al te lange tijd een erg leuke kaart om zomaar even te sturen. De tekst is overigens al een wat oudere stempel maar ik vind hem nog altijd erg leuk!


Bedankt dat jullie weer even langs kwamen en ik hoop jullie hier snel weer te mogen begroeten.



Gebruikte materialen:
1201/0063 Lin & Lene 4x swirls
6002/0526 Snij- en Embossing stencil - Flower 3D
6002/0788 Snijstencil - Ster swirls
6011/0517 Papierset A4 - Seashore
6410/0005 Clearstamp Nederlandse teksten 1
6410/0393 Clearstamp - Doodle
8089/0211 Kraft geribbeld karton
8013/0021 Paper for cardmaking cardstock wit 30,5x30,5cm

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten