Pagina's

woensdag 14 maart 2018

Trotse grote broer

Hallo allemaal,

Voordat ik de smaak van kaarten maken te pakken kreeg was scrappen mijn grote liefde op gebied van hobbyen.
Meer en meer sloop het kaartenmaak virus naar binnen en kwam het scrappen op een lager pitje te staan.
Dat vuurtje van vroeger wil ik opnieuw aanwakkeren in mezelf en de layout die ik jullie vandaag ga laten kijken kan daar alvast bij helpen.


Als basis voor deze layout ben ik aan de slag gegaan met de sketch die je kan terug vinden op de Facebook pagina van Noor!scrapbooking.
Het polybesa scrappbook stencil basic shapes (6002/0855) wat eerder deze maand is uitgekomen speelt hier een centrale rol.

Ik heb er bewust voor gekozen om met knallende kleuren te werken omdat deze kleuren ook terug komen in de zetel waar Robin en Ties inzitten en zo de jongens hun foto nog meer tot uiting zou komen. (Gelukkig willen de kindjes van een vriendin altijd model spelen voor mij 😁 )
Het papier van Dendennis komt hier dus geweldig bij te pas, net zoals het schattige pakezeltje wat het geheel nog verder opleukt.

Voor mij is het alvast een geslaagde layout.
Wat vinden jullie ervan?


gebruikte materialen:
-6002/0828 sc@pstencil- bee happy
-6002/0855 polybesa scrapbook stencil basic shapes
-6002/3112 snijstencil - dendennis party - pakezel
-6011/0553 papierset - dendennis party solid colors
-6011/0554 papierset dendennis party crochet colors
-6011/0555 papierset dendennis party-patterns

Geen opmerkingen:

Een reactie posten